godMORGON

god morgon alla.
nu ska ni få höra ett under!!! towe gick upp halv 11 imorse! ;o
alla på msn ba; towe, är du sjuk? varför uppe så jävla tidigt? vad gör du uppe nu?
osv hahhahah lite kul. men jag vaknade somvanligt av att min söta bror och min
söta kusin skrek -.-

när jag vaknade så gick jag ner och skulle äta frukost!
JAG ÄLSKAR HÖSTLÖRDAGMORNAR!!! för då har pappa
börjat spela hockey och då stannar han alltid påvägen hem och
köper nybakade frallor och nån bakelse! hahaha me love<3

och nu sitter jag här. ska snart sätta mig framför tvn och plugga matte -.-
MÅSTE göra det, har prov på måndag och ikv elr imorn hinner jag inte
plugga mkt alls :s

men vi hörs sen igen!

puss / towe


haha jag just nu! pratar med idasötis i telefon :)<3333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0