skön dag

hejalla
ida här

som sagt så hade vi ju träning idag.
var mycket roligare än vad jag trodde (y)
sen när jag kom hem duschade och åt jag.
sen har jag pluggat lite matte också.

och nu varje söndag kommer vi att missa one tree hill ju :(
får köpa 6ans box när, elr om den redan kommit ut!

innan träningen idag gick towe och jag upp vid typ 11.
åt frukost då och pluggade matte.
sen träningen var ju rolig och den slutar inte så sent heller
så man hinner mycket när man kommer hem.
en väldigt skän dag har det varit iaf :)

ska fixa lite saker och sen gå och lägga mig.

hörs imorn, puss / ida


några av beställningarna från HM kom idag också.
en grå cardigan och armband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0