towe is home now

hej bloggis!

okej, nu ska jag berätta allt ifrån början hah

i tisdags kom ju siri till mig vid 1. först pratade vi i typ i 200 år och sen kollade vi på tv, lagade mat och bakade kladdkaka:) haha du är så himla rolig siri! har alltid kul med dig asså! efter att vi hade bakat kollade vi på dom tre vännerna och jerry och åt kladdkakan. sen klockan 9 så kollade vi på aschberg för dessi, paow och kissie va med där och det var direkt sänning hahhah. kissie typ åt en testikel och paow kalvtunga? hahah mumma. vi åt också chokladpudding och grädda. mummms tss. efter det så kollade vi på kalle blomqvist och sen lite av tzatsiki (stavning) sen gick vi och la oss.

mellan 11 och 12 gick vi upp och åt frukost. sen kollade vi klart på tzatsiki och när den var klar kollade vi på törnrosa och pippi. ihihi vi var också duktiga och lagade mat. klockan 6 tog jag bussen till hovsta och hon fortsatte in mot stan. saknar dig redan gumman!

jacob stog och väntade på mig när jag gick av haha för jag orkade inte gå ensam enda hem till han för det är ju as lång från busshållsplatsen ;o haha ah iaf. när vi kom hem till han så kollade vi på film och åt lite.

på morgonen vaknade vi vid typ 10 halv 11. då kollade jag på en häxa i familjen hahahah jacob tyckte att den sög så han typ sov. sen åt vi frukost och så och vid 3 åkte jag hem.

och ja, nu sitter jag här!

 

 nu ska jag packa upp. hörs snart igen puss / towe


Kommentarer
Postat av: Siri

Saknar dig med! Vi har alltid kul :D

2009-10-30 @ 13:31:23
URL: http://ebbasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0