vi hissar&dissar

sådär ja, dax för en hiss och diss igen

hiss:
jag vet att det är många bloggar som

har hissat detta förut. men jag måste

också göra det; hösten!
shit, det är så mysigt asså.
lite småkallt ute, blir fort mörkt
på kvällarna och då är det mysigt att
ligga inne och kolla på film osånt :)
när man är ute så kan man också ha
stora mysiga halsdukar och yperduper
sköna uggs!

pappa köpte ett par uggs till mig igår


eurosko 599:-

diss:
mitt hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fyfan vad jag är trött på det asså
jävla äckel färg har det
är as slitet
kan inte göra nått med det osv
fyfan fyfan fyfan fyfan
jag MÅSTE göra nått åt helvettet snart......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0