ÄNTLIGEN FREDAG!

towe här!

FYFAN, vad skönt med fredag asså!
COOP FORUM I 2 VECKOR ÄR AVKLARAT, otroooooligt skönt.
hahahaha idag vid kanske 1 så pratade jag och emma med
våran handledare och han ba; kom till mitt kontor sen innan ni går
så ska ni få nått eftersom att ni har varit så duktiga :D
vi typ tänkte ba; EH WHAAAT!? hahahaha men vi vart ju såklart glada
för vi har nt precis gjort vårat bästa elr lixom skött våra tider och så.
men ah när vi slutade vid halv 3 så gick vi till hans kontor och fick varsin
stor coop påse med chips, drickor, ahlgrens bilar och jordnötter i. hahahah
tack anders (h)
sen åkte jag hem och nu sitter jag och kollar på top model 4.
jag längtar föresten tills på söndag, för då är det vanliga nya top model :DDDD

ikv vet jag inte vad som händer. blir nog ta det lungt och kolla på tv.
imr är det match tiiidigt!
senare ikv så kanske jag hissar&dissar
men får se.

hejdå så länge

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0