estrar ger lukt till frukt eller nått???

hahahaah  hej alla :d

sitter i soffan nu och kollar på australiens next top model
inte lika bra som vanliga men ja, det funkar iaf
åt också nyss plättar och snart kommer ida.
vi ska ner och träna fast det blåser och regnar ;ss aja
jag har iaf inte nått smink som kan rinna och klia i ögonen.
och det är idas förtjänst hahhahahha
jag skrattade så jävla mkt åt henne på no,n så allt smink rann bort
hahaha jag hon och emma skulle läsa värsta texten om estrar kol och sånt
fast ist så sjöng vi det och hahahahaahah inte skulle sjunga
"estrar ger lukt till frukt" och haahahahaha hon sjung as mörkt
så jag och emma typ as garvade och ah shit va kul det va.
jag typ kunde nt sitta upp så jag la mig på golvet och allt
hahahahah ett gott skratt förlänger livet, tack ida (L)

aja, hon kmr somsagt hit snart, sen drar vi på träning och sen
åker vi hem till mig och duschar och kollar på idol och aa.
pluggar nog lite också om vi hinner :)

lägger snart upp en bild på dagens outfit haha
inte för att det är nån outfit direkt men ah, ni får se :)

puss / towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0