mysdag

hej bloggen :)
jag har inte bloggat på hela dan hiihihi
men ah somtur är har ida gjort det (y)

som ida sa så var vi på bio med klassen
och sen hade vi nationella prov förberedelser i 2 tim
och fyfan vad svårt det var. dog typ
vi fick sluta halv 3 och då åkte jag hem och bakade kladdkaka
med lillebror typ. fast jag gjorde mest!!!

sen satte jag mig i soffan och kollade på tv och sen åkte jag på moppen
och hämtade ida och vi åkte hem till mig igen och fikade på min kladdkaka
och pluggade lite. senare var vi ute och gick hahaah för roligt var det.
vi hade värsta överenergin så vi hoppade runt och typ massa.

sen gick vi in och duschade, åt och kollade på idol, efter det åkte ida hem
och nu sitter jag här och kollar på tv med the hole family, ahah mobbat jag vet

ingen av mig och ida kmr blogga nått mer idag, men vi hörs imr

föresten så kmr min helg suga.......


outfiten, inte direkt fint
men mysigt


bilden är ifrån bikbok
vi åt ju på stan efter bion så vi gick
runt och kollade lite på stan också


en till bild från stan


sötnos är jag när jag och ida var ute och gick
haha

nu orkar jag nt lägga in mer bilder

puss / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0