trött

hej, towe här nu :)

ida åkte precis iväg hem på moppen
och varje gång så säger jag åt henne att smsa när hon kmr hem
fast såklart så glömmer hon det och kommer på det typ efter att hon
har duschat, fixat håret, ätit och kollat på tv och här hemma sitter jag
och är orolig hahahahaah
dumma ida:)
hoppas hon kmr ihåg det idag iaf ..

nu sitter jag med min pappa framför tvn och kollar på fotboll :)
snart ska jag ner och borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och sova tror jag.
är fett trött!!

idag har jag och ida nästan bara kollat på tv.
klockan 18 så vart det one tree hill
19 top model
20 ensam mamma söker
och i pauserna kollat på repriserna av idol på tv400
sen drack vi ju såklart te, åt mackor och chips :) hihi

imr så är det skola, har nt vart där på 2 veckor ju.
men kmr bli fett skönt utan killarna iaf hahah (a)

orkar inte skriva så mkt mer nu, men hörs alla

puss / towe


one tree hill


top model


hittade ingen vanlig bild på ensam mamma söker fast dom 3 tjejerna som
är med i programmet är hon längst ut till vänster, sen hon 3dje och hon sista (y)


idol 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0