vi hissar&dissar

hiss:

wasa kanel
mmmmmmmm fyfan vad gott det är!
ni borde smaka dt asså, jag lovar
ni kmr älska det :D



fotboll
jag älskar fotboll! jag vet inte vad jag ska skriva mer om det men ah vi hade våran sista match igår och nu har vi uppehåll i 3 veckor. jag kmr sakna dt men dt är ju kanske bara bra för då är man bara mer taggad när dt börjar igen. nästa lördag så har vi också avslutning och ska åka till bodaborg. kulkul!

att vi börjar få fler läsare

först när vi startade våran blogg i augusti så hade vi nt så många, fast kanske efter nåra veckor så blev det mer och sen har det skjunkit igen. fast nu de senaste dagarna så har det typ bara gått uppåt. kanske pga alla bilder? hihi aja, väldigt kul att det är nåra som läser iaf. skulle också vara kul om ni kommenterade mer :)


mmm, det går uppåt (y)

diss:

folk som inte vänder på sina bilder

åhh, jag tkr att det är så himla jobbigt när folk nt vänder på bilderna!! dt kan väl nt vara så himla svårt att trycka på rotera? herregud! vänd på bilderna gott folk :)

våran header

usch. hatar den haha! fast bildern är fina eftersom att ida är bäst på att ta kort! men jag har tröttnat på den och det kanske skulle vara roligare om dt var bilder på mig och ida ist. men jag tror att vi ska fixa det snart, förhoppningsvis! :D

att killarna kommer tillbaka efter praon nästa veckan

haha hoppas ingen kille i klassen läser det här nu, men hah det är så mkt skönare när det bara är tjejerna. men jag får väl stå åt..

 

puss / towe


Kommentarer
Postat av: bllääääääääääääääääää

hahahdet är ju bra att ddet blåa är dom som läser

2009-09-28 @ 16:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0