17:20

det känns som om det är söndag! :o men fett skönt att det är torsdag imr =)
jag har ju fett sköna torsdagar. brukar alltid sluta tidigare, men inte imr. fast det är skönt iaf. för vi har bara 4 lektioner. och typ minst 2 timmars lunch. heh
men ja, nu har jag iaf pluggat, ätit och kollat på tv. ska snart plugga mer. jag längtar tills klockan är 9 och andra avenyn börjar! :D
fast det är typ näst sista avsnittet elr nått? fyfan, får mig att gråta typ =(

oj vilket värdelöst inlägg. men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite hehe
och några nya bilder har jag inte heller så därför får ni 2 gamla bilder här nu, haha puss towe


bild från kläppen 2010


bild från i sommars, åland
blond var jag också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0