23:17

hemma igen nu. fryser som tusaaaaaaaaaaaaan!

började med att jag åkte till jennifer, mös där ett tag. sen vid 20:56 kollade vi om nån buss gick till lillån och den skulle gå 20:55. så vi drog med oss väskorna, jackorna, slängde på oss skorna och sprang ut haha stresssssss
men vi hann iaf med den och vi gick av vid coop. träffade wille, kevin, fille och joel. allt blev helt cp så wille&kevin drog till hovsta med moppen. och jag och jennifer fick gå. haha, bussarna gick typ vid 22. så vi gick hem till henne, värmde oss och sen mötte vi pallace och gick vidare till robert. va typ där i en halvtimme sen skulle min buss gå haha och jennifer gick också hem.

nu är jag iaf hemma. ska ner och ta bort sminket osv nu sen ta godis och lägga mig och kolla på nån film.

hörs imorgon efter matchen puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0