balklännings problem

BONJOUR!

skolan idag gick jätte snabbt och har varit hur skön som helst!!
efter skolan drog jag upp på stan, gick och hämtade lite pengar och sen vidare till lindex där jag skulle prova en balklänning. men ne, såklart så såg jag förjävlig ut i den -.-


399:-

då blev jag arg, gick vidare till bikbok för att prova en annan jag kollat på. och på köpet började det regna också. haha lite argare blev jag

men ah som ni kanske antog så passade jag inte i den på bikbok heller! elr asså den va skiiiiiiiiiiiiiit fin där uppe. men nere vid benen elr låren elr va man ska säga så va den skit ful, såg jätte stor ut och ah ne så då blev jag ännu mer arg =( sen sprang jag in på monki och skulle köpa tröjan jag kollat på, men nej den kissade jag på och sen gick jag till MQ och skulle kolla en klänning men nej -.- haaha


kolla?!?!?!? skit söt på bilden ju och jätte fint med dragkedjan och det, fan asså att den skulle vara så fuuuuuuuult sydd när nere =(

life goes on hörs snart igen puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0