bra filmer!

ida ringde precis. vi kanske skulle åka till fjugesta, men det blir att hon kmr hit snart och så har vi myskväll ist! mysit =)

glömde ju och berätta lite om igår, inte så mkt att säga. men jag åkte ju till elin där ida också var. dom hade ju hyrt film så vi började kolla på the proposal. den gick ju på bio för ett tag sen, jag ville jätte gärna se den men blev aldrig av. men vi kollade på den igår då ist och jag tyckte den va skit bra! :D
sen kollade vi också på prinsessan och den var också jävligt bra (y)
var också ute med casper och så. la oss vid halv 2 nångång. vaknade imorse vid halv 11 och halv 12 kom mamma, pappa och samuel och hämtade mig. sen bar det av till mormor och morfar :)
tur att jag har min mamma ibland asså för hon kom på att vi har ju nån skolgrej med SO:N att vi ska intervjuva nån som levt under andra världskriget. och morfar var ju där och hans kompis. så jag intervjuvade dom litegranna :)

men ah ida kmr snart och då ska vi nog sitta och kolla på tv och göra lite engelska hörs sen igen puss/towe





Kommentarer
Postat av: Arnemai

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-04-24 @ 23:41:49
URL: http://arnemai.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0