härligt väder heeeeela dagen!

skoldagen har varit helt okej! lite för lång&seg, men annars så!

började dagen med matte. fick öva på nationella som vi har nu på fredag....
sen hade vi idrott, fys....
lunch och efter det engelska som vi kollade på film på(y)
efter engelskan hade vi NO och där gjorde jag inte ett skit. sprang runt och letade efter mina nycklar -.- hah men hittade dom tillsist sist men inte minst svenska. då läste åsa för oss bara. fett skönt, klockan 4a kom jag hem. gick då in och tog bort sminket direkt + plockade upp väskan. sen gick jag ut och satte mig på altanen i solen och läste lite SO och solade. för skönt!
sen nu är jag hemma själv också, kommer vara det till 9 ikv elr nånting. en aaaaaaaaaaaaning skönt det också hah
men hörs snart igen puss/towe


ute-outfit


här har jag spenderat den närmaste timmen =)
men det blev lite kallt nu på slutet hiih


läxor, drickyoggi och digestive :)

nu ska jag läsa lite mer SO puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0