helluuu

hemma från skolan idag.
började med att jag vaknade vid 3 nångång imorse/inatt och mådde jätte illa.
låg i typ en kvart och trodde jag skulle dö, sen var jag tvungen att springa till toaletten!
heh, ah nu vet ni det(y) sen låg jag typ halvvaken från det till kl.7 då klockan ringde.
så sov inte specielt mycket inatt alltså, så nu ska jag läsa ut min bok sen sova.
fast är inte magsjuk iaf(yyyy)

idag
kunde fortfarande inte sova vid 7 fast låg kvar till 8 och gick ner och kollade på tv.
tog ett tag innan jag kunde äta frukost men blev te och knäckemackor till lite sex and the city!
sen har jag legat och solat och läst ett tag också, kollat mer satc och sen duschat.

men hörs imorn igen! lite iaf, för det är ju dans. sovgott sen :*/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0