hola!

igår efter skolan åt jag lite sen gick jag och mötte jennifer direkt som kom med 20 i 4 bussen.
vi satt och pratade ett tag och sen gick vi upp till emma för att lämna några häften och lite pengar sen skulle vi hem men det var så skönt ute så vi ville gå lie längre. herrgårdsrundan är typ 5km men det kändes för kort så vi fortsatte bortåt nånstans. gick typ vilse därbortsa, har aldrig vart där förut och vi trodde det gick att gå runt, men så vi fick vänta om och gå tillbaka. var iaf ute och gick i 2 timmar! väldigt skönt men i tygskor är inget jag rekomenderar, fyfan vad det värkte i fötterna...

när vi kom hem var towe där. vi kollade på talang och så sen när towe åkte hem kollade jag och jennifer på film, a walk to remember, och herregud vad vi grät! har sett den förut men det var dubbelt så sorligt nu. rekomenderas! sen låg vi ett tag och pratade i telefon men jag somnade tydligen.

imorse blev vi väkta av att felix ringde vid halv 12. så gick in och åt frukost och började kolla lite på allt för min syster sen gjorde sig jennifer iordning och jag följde henne till bussen som gick halv 2.

skriver om restan av min vecka snart! puss/ida





<33333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0