HOME

hejsan bloggen!

kom hem från mormor vid kanske 5. gick direkt upp på rummet plockade upp väskan och så. sen skulle jag starta min dator (ja min, min granne hjälpe mig att fixa internettet i fredags :D) men asså den har verkligen damp! så han säger att vi måste göra en omformatering på den, att allt kmr lixom börjas om från början elr vad man säger. sen har den virus också (y) men ah det får vi ordna =)

för kanske en kvart sen skulle jag ut och sätta mig på altan och sola och göra lite engelska. men då var det ingen sol där och lite kallt. så jag gick upp och satte mig här framför tv:n ist och kollar på peak season. ska snart göra lite engelska också. senare ikv blir det nog bara myskväll med ida. men vi får se om vi ska nånstans.

hörs sen igen puss/towe




PEAK SEASON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0