LITE mer shopping

nu är jag hemma igen efter en liten sväng med jennifer sötnos på stan. var lika trevligt som sist! du är hur bra som helst gumman =)

nu sitter jag i soffan och väntar på att klockan ska bli 6, brooke knows best börjar ju då!
medans jag väntar ska jag läsa lite bloggar och kanske min bok, den är bra, men sjuk! :o

även fast jag hade lovat mig själv att inte köpa nått på stan så råkade det bli en tröja iaf .....

puss/towe


den ser konstig ut på bilden hah men den var fett skön och det var rea på den hihi(a)
köpt på vera moda - 149kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (y)


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: hihi tack själv hjärtat!! :):)<3<3

2010-04-02 @ 00:57:38
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0