sjuklingar

sitter i soffan med kinn och kollar på björnbröder och dricker te. mysigt=)
båda är hemma från skolan idag så blir väl att sitta här hela dan. ska nog plugga lite ocskå och sen vill jag gå på träningen sen. tror jag mår bättre då.

sitter vid min gammla datorn nu, som är hela familjens nu typ, för internet på min funkar inte. har nog nått virus? så tills dess att det blir fixat kommer det vara very bad uppdatering från mig. men kasnke inte idag eftersom den hära datorn är ledig men annars.

har maaaaaassor av gammla bilder på den här datorn också(y) så har lite att lägga in om jag inte har nått att blogga om=) men hörs sen igen! puss/ida

sålänge får ni lite söta bilder på mig och towe=D


ida <---> towe


towe <---> ida


towe <---> ida


towe <---> ida


ida <---> towe


towe <---> ida

några har ni säker sett förut men vi är så söta så igen gör ingenting=)
bilderna är föresten tagna med mobil på vanliga kort så därför stämmer
såklart inte datumen i hörnen på vissa....


Kommentarer
Postat av: Madsoline

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-09-09 @ 07:32:43
URL: http://madsoline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0