söndag 14:55

dålig uppdatering!

men så får det faktiskt vara ibland =)
igår åkte vi ju som vi skrev upp på stan och kollade lite innebandy.
sen hem, byta om och sen åka och hämta upp folk för att sen åka till kumla. där böt vi om, pratade taktik och började värma upp. det kändes faktiskt redan bra på uppvärmingen. elr jag var taggad och så :D
matchen gick bra och vi spelade jätte bra! 2-4 vann vi med och jag fick göra 2 mål!
efter matchen duschade jag och sen åkte vi hem. sminkade mig i bilen och när vi kom hem böt jag om och blåste håret. sen åkte jag och ida vidare till lillån för att partaja lite! gick till mårten där folk var, trevligt!
åkte med 2 bussen hem, den skulle gå typ 5 i 2 men kom typ inte fören 10, kvart över. haha frös fan ihjäl!
när vi kom hem, fixade vi oss och så. sen somnade =)

imorse gick vi upp vid halv 12. elr vaknade av att det var jätte varmt eftersom att solen lös som bara den utanför. vi gick ner och åt frukost och sen ut på en lång promenad i solen. JÄTTE SKÖNT!

ida åkte för kanske en halv timme sen och nu sitter jag här i min ensamhet. mamma åkte precis och skulle handla och köpa mat till mig och henne.
pappa åkte till göteborg för att jobba förut och samuel är hos felix. så ah, bara jag hemma. men fett skönt faktiskt. snart ska jag ta fram SO/SV och skriva rent lite av min kladd. haha medans man intervjuvar så skriver man ju inte direkt fint. hha går ju hur fort som helst. så jag ska bara kolla och se vad jag skrivit hah och sen läsa lite SO. men hörs sen igen och förlåt för ingen bild, ni får sen

puss/towe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0