torsdag!

när jag vaknade imorse trodde jag inte att dagen skulle bli såhär bra som det blev heh.
för det första trodde jag att vi skulle gå till halv 4, precis som schemat. men nixpix
hehe
började dagen iaf med SO. fett skönt. jag och elin (emma var hos tandläkaren, kom senare) gick och satte oss i biblioteket. och gjorde absolut INGENTING. skrattade&pratade =)
sen bild, elin åkte hem för hon mådde inge bra. jag och emma målade lite och sen fick vi gå lite tidigare. gick då till bussen och åkte till stan. gick till la baguette. emma åt och vi gjorde lite på hennes SO. pratade osv :) myspys
gick och köpte lite godis & kollade i affärer. sen gick vi till bussen och åkte tillbaka till skolan. skulle då ha språk och sen NO. men vi gick och kollade sjuklistan iaf. och då stog det att maria hade blivit sjuk och åkt hem! fyfaaaaaaaaaaaaaaaan vad glada vi blev! skrek och hoppade runt som jävla troll :D
ahhah trolll.....?? aja, hade språk, kollade film då och sen åkte jag hem. mamma hämtade miiig och nu är jag hemma! :D:D:D:D
hah, känner att texten blev onödigt lång, men jajajjaja =)

snart kmr typ 1 elr 2 bilder från dagen. hehe puss/towe

Kommentarer
Postat av: Sigurdmarianne

Nice site, regards from the netherlands!

2011-05-31 @ 08:08:18
URL: http://sigurdmarianne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0