torsdag

hejsan!

idag mår jag toppen och dagen har varit toppen och kommer att bli toppen och toppen&toppen&toppen!

skolan började med SO i en och en halv timme. var i biblioteket och letade fakta om hitler hela lektionen. fick sen reda på att våran franska lärare var borta och att vi hade håltimme. fyfan vad glad jag blev asså. sen på sista lektionen fick vi beting. så vi slutade alltså efter bilden 10 över 11! då åkte jag, emma och ida upp på stan. vi gick till la baguette och åt. sen gick vi runt och shoppade lite. vi tog också en paus och satte oss i solen och åt mjukglass & pratade. mysigt! klockan 20 över 2 tog jag och ida bussen hem. ida åkte hem till sig och jag till mig. sitter och kollar på hogan know best just nu. och ska snart läsa lite NO och matte.

snart kommer också bilder på min shopping från idag

puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0