towe är trött

sådär!

gick hem vid kanske halv 12.
och nu har jag tagit bort sminket och borstat tänderna.
ligger nerbäddad i sängen, lyssnar på musik, läser lite bloggar och kollar runt på facebook. livet är allt bra ibland, som jag brukar säga =)

ah, vid 7 gick jag och my family upp till familjen englund. åt tacos, pratade och så :)
efter det spelade jag, hanna, elsa och samuel ett spel. hah kmr inte ihåg va det heter. men jävligt roligt var det och gud vad vi skrattade! hanna skulle bort sen, så då la jag, elsa och samuel oss i soffan och kollade på borat med godis, chips och dricka.
vid 11 började jag bli trött, men nejnej, resten av min familj ville vara kvar där längre. men jag orkade inte så jag och vovven gick hemåt. fett mörkt och läskigt =(

ojoj vad jag skriver känner jag, hiihi

men nu ska jag kolla lite mer saker och sen sova. hörs när jag vaknar imorgon puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0