tråkig lista haha

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? 92:a
Vad tycker du om kärlek? it's goooooood
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? jadå
Har du svårt för att bli kär? yepp, trore
Är du singel? yes
När fick du senast en komplimang? idag
Har du hånglat med någon av samma kön? nepp

HAR DU NÅGONSIN..
Varit medvetslös? nej tror jag inte, elr jo :o
Hånglat med någon riktigt ful? ja, HAHHA usch =(
Hånglat med mer än 2 personer samma kväll? ja
Hånglat med fler än 50 personer? nej
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Varit nykter på nyårsafton? oui
Åkt ambulans? nej
Gjort något olagligt? ja
Blivit polisanmäld? nej
Slagit ner någon? jag slår ner alla jag ser
Skämts över dina föräldrar? haha har jag nog...
Skämts över dig själv? ja
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja!!
Tar du droger? nej
Vad sover du i? trosor och t-shirt
Vad verkligen hatar du? HAJAAAAARRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!
Varit kär? ja
Varit kär i någon du vet att du inte kan få? ja, haha när jag var liten(a)
Är du ensam nu? nix, my brother
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? ja

DEN SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? vet jag inte, har inte gråtit på hundra år känns det som =)
Fick dig att gråta? kommer inte ihåg
Du delade drink med? dig
Du gick på bio med? tror det kan ha varit elin, emma och ida
Skällde på dig? pappa tror jag

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nääää
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Sjungit? oja
Saknat någon? ja

JAG HAR:
En digitalkamera? ja
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? ja
Husdjur? vovvis
Bra kompisar? yes!

puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0