tack för kvällen!

godmorgon!

kvällen igår var skit skojjjjj asså verkligen! bästa kvällen på mycket länge kan jag iaf säga!

åkte till jennifer vid 8. vi fixade oss lite, pratade och hade lite mysigt! sen gick vi vidare till isabelle och hämtade upp henne. sen gick vi vidare till robert där ted också var. sen vid typ 10 så kom cazandra, sara, line, emma, olivia, sofia, mikaela, gustav, karl och kevin. hoppas jag inte glömde nån nu? :o då blir det pinsamt
var hos robert en stund iaf, sen gick vi till sara vid typ 11 och då kom wille, pallace, joel och kevin c.
vid halv 1, elr 1 så gick vi till robert igen. efter ett tag gick typ alla och då var det jag, jennifer, robert och ted kvar. pappa kom och hämtade oss och vi skjutsade hem ted och jennifer. sen åkte jag hem och somnade väl inte fören 3, hah fyfan vilken kväll.

nu sitter jag i sängen och dricker nyponsoppa. nått annat går inte ner, hhah :o

är skit trött och ah hörs senrae puss/towe



Kommentarer
Postat av: Anonym

va du full ?

2010-04-04 @ 11:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0