emma&clara älsklingar

godmorgon på er!

efter bollfia saken igår så åkte jag emma och clara hit. kollade på film och hade mysit. vid 12 gick vi och la oss och snackade ett bra tag. sen somnade vi. vaknade idag vid halv 11  typ. gick ner och gjorde ägg och bacon och sen drog dom till bussen. nu sitter jag och kollade bolibompa haha. men ska nog gå ut och lägga mig i solen. man vet aldrig när man får se den nästa gång.

sen ikv är det match! blev uttagen även fast jag inte va på uttagningsträningen? HMMMM haah, ne men ah är inte taggad, men dt måste jag bli snart ! hehe

bloggar mer sen puss/towe


mina kompisar är söta har jag hört :)

Kommentarer
Postat av: Jacobmaryam

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2012-07-24 @ 11:43:35
URL: http://jacobmaryam.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0