första skoldagen

förlåt för inget inlägg idag. men har haft fullt upp!

gick först i skolan, verkar toppen! men klassen, schema och sånt får vi på fredag :)
efter skolan drog jag och elin hem till henne. hämtade lite saker och sen drog vi till stan. jag träffade emma och ida. vi fikade på la baguette som ida sa och ah, sen träffade jag emma och clara och vi drog till jobbet. började 5 och slutade 9. så kom hem vid halv 10 occh har fixat massa nu. nu ligger jag i sängen och ska snart sova!

imorgon kmr jag inte blogga mkt heller. ska jobba samma tider som idag, så bloggar när jag kommer hem vid halv 10. puss/towe


emmas mästerverk hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du:)?

2010-08-24 @ 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0