godmorgon!

kom hem igår igentligen men var så sjukt trött så packade upp lite, åt och sen skulle jag sova men fastnade framför tvn. det regnar köttbullar haha den var fan rolig fast såg inte hela.
men gick iaf upp vid 10 imorse, åt frurkost och duschade. skulle igentigen åka in till stan och ta pass och id kort men blev inte så. gör det imorn ist. nu ska jag snart möta towe vid bussen, och vi cyklar hem till mig och sen vet jag inte vad som händer. saknat dig grymt mkt älskling!

veckan har verkligen vart jätte bra! men skönt att vara hemma ändå.
men berättar om allt imorn, och bilder får ni nog då också.
nu ska jag fixa lite sen hämta towe vid bussen puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0