gustavsvik

ops, inte bloggat nått sen i förrgår va? eller igår kommer inte ihåg.

i fredags: haha då tänker jag på pippande hundar och kissande grodor, typ. men först var vi ju och åt mat hos andresson, sen efter det träffade vi gavin och vi spelade lite kort och så hemma hos mig. åt banan med choklad i också♥ kollade lite tv och film och var ute och gick lite sen gick emma och jag hem till mig igen och sov.

lördag morgnon gick emma och jag upp vid 11, åt, packade och sen fick vi skjuts av anneli till gustavsvik. var där från 12 ung till innan 7 då dom stängde. lika kul som sist vi var där! blev hämtade av magnus och åkte hem till emma. invigde deras nya inglasade altan med kinamat och tända ljus! jätte mysigt. har ingen
bild därifrån men det vart jättefint. tog moppen hem till mig, höll på att köra på en groda, katt, igelkott och en räv.
hyrde film, a teachers crime, och sen somnade vi typ direkt efter den.

Idag: ställde klockan på 10 men somnade om till 12. gick upp och åkte hem till emma. var där till halv 5 då hon skulle åka till kopparberg. gick hem då och sen kom mormor och morfar så har vart lite social med dom också. nu ska jag nog snart fixa lite på rummet sen kanske gå ut och gå, vi får se.

hörs snart iaf, puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0