leah-hällefors

precis när vi skulle börja spela matchen så började det regna. sen började det mer och mer och mer, fyfan, dyngsur va man ju! sen åska det och blixtra och hela rubbet. haha lite scary men ja, vi vann iaf med 5-0! så otroligt skönt och fan vad fotboll är kul. laget kan man inte klaga på heller. helt underbart :D

när jag kom hem duschade jag och fixade lite smått på rummet. sen satte jag mig med pappa i soffan och kollade lite fotboll. sen plockade vi fram godiset vi köpte i kiosken på lycke, chips och cola ♥

nu börjar jag bli trött. funderar faktiskt på att lägga mig. skulle vara skönt! men kanske ska kolla film. ahja, vi hörs när jag har bestämt mig heh puss/towe


ni får en bild på de sötaste tjejorna på denna jord

Kommentarer
Postat av: e

tooooooooooowe, jag ser ut som en råtta

2010-08-12 @ 12:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0