min dag

tja på er! förlåt för att jag inte bloggade förut. men blev ganska stressit!

min första lektion imorse va iaf tema. dom snackade typ bara massa och sen va det lunch. efter luchen hade jag engelska och typ 20 över 2 slutade jag. emilia och jag drog upp på stan och träffade emma och hennes polsers. sen gick dom och emilia. vi träffade då ida och elin. gick till la baguette och snackade och åt mat. tog 20 i 5 bussen hem, men kom inte hem fören halv 6. david kom och hämtade mig kvart i. ni kanske fattar varför jag inte hann blogga ;)
ah drog iaf och tränade och kom hem vid halv 9. åt, duschade och nu ligger jag här i sängen och kollar fångarna på fortet med min kära bror. men det är typ slut så nu ska jag läsa lite bloggar och sånt ni vet.

imorgon kommer jag inte blogga fören sent på kvällen. för först skola och sen direkt till samligen för att sen åka till lindesberg och spela match! taggatagggggga :D

hoppas ni haft en bra dag så hörs vi  imr ;) och bild behövs ju inte, ni har fått tillräckligt många av ida, haha :D puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0