om dagarna jag inte bloggat

ojoj!

jag har inte bloggat på 2 dagar! men ska berätta lite kort vad jag gjort!
drog ju till elin i torsdags. va hemma hos henne. cyklade till hovsta på kvällen och träffade lite folk. när vi kom hem igen så kolla vi film och sen sov!

igår vaknade vi vid 10 typ. vid kanske halv 1 gick vi till frissan och elin fixade håret. sen när det va klart träffade vi felicia. drog hem till elin och fixade oss sen ut och fikade på la baguette. sen träffade jag mange och clara.
efter ett tag cyklade jag och clara till lillån och hem till ewe. sen drog clara och ja till pizzerian. åt lite pizza och sen hem till ewe med emma också. fixade oss mer, och sen vid 9 gick vi ut och träffade elin m.fl. sen drog vi till jakob. där va det massa folk och där spenderade vi hela kvällen. sjukt kul! badade/blev iputtade, dansade och hade skoj! blev lite dåligt på slutet, så vi stack då och träffade massa kändisar. snackade med dom ett tag och sen drog vi hem till ewelina och sov. vaknade idag vid 11 och tog halv 1 bussen hem!

ikv ska jag umgås med ida! ska bli mysigt som tusan♥

ni får bilder från dagarna snart / puss towe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0