paris hilton new bff

hej bloggen!

nu är jag hemma igen. igår kväll satt vi på altanen och spelade sims. gick till idas stuga och åt mat och spelade kort med kinn. kollade på film när vi kom till mig igen och sen när vi skulle sova va vi nära på att dö!!!!

det va såhär att vi skulle ner i källaren för att låsa den. men när vi kom ner så va den redan låst? och vi hade lixom nyckeln så ända sättet va typ att låsa inifrån. och sen hörde vi mobil/telefon ljud där innifrån. typ pep. sjukt läskigt!

ja nu är jag iaf hemma och laddar ner lite filmer. ikv är det träning, elr jag tror iaf det? ah sånt som märks senare!
imr ska jag upp på stan. får se om nån hänger med elr om jag drar dit själv, men ja vi hörs senare iaf puss/towe


jag vill ha sommar igen, asså varmt och skönt och sol!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0