svar på kommentar och lite annat

kanske va många som ville veta, elr såg lilla emma sjöös kommentar.
elin och ida hamnade i samma klass och jag hamnade ensam :) hehe nu vet ni!

men tja på er. hahah jag skriver fan alltid så! men ah kanske för att jag är cool?

igår drog jag upp på stan vid 5. träffade elin&felicia, fixade lite saker & åkte sen vidare till lillågrillen. träffade emma och clara där. dom åt och sen drog vi hem till ewe. va där ett tag och sen cyklade vi vidare till felicia! där va det en hel del folk. emma och ewelina drog tidigt. och sen drog clara också lite senare. men jag hade kul iaf! bara tråkigt att det alltid ska hända lite dåliga saker. men jaja sånt är livet! :)
somnade vid 5 imorse. vaknade 10 och då kom elin in och la sig hos mig :) vi somnade om och vaknade av att felicia kom in och skrek haha ;) sen städade vi och sen åkte jag hem.

nu sitter jag i soffan och kollar arsenal matchen. när det är halvlek ska jag duscha och ha ansiktsmask. sen ska jag måla om mina naglar =)

hörs sen iggen puss/towe



bilderna jag inte hann lägga upp igår innan jag drog ;)
outfiten har ni där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0