åh, bra uppdatering här

nej, kanske inte riktigt :(
men ska iaf skriva om dagen nu (y)
började med att jag och ida gick upp vid 10 i sju typ. började sminka oss, fixa håret och tog på oss kläder. sen gick vi ner och åt en nyttig frukost! nån bra drick yoggi och mörktbröd, haha nu vet ni :D
sen vid 8 kom emma, anneli och elin och hämtade oss. åkte till skolan och hade nationella prov i svenska. nån uppsatts skulle man skriva i 180 minuter :o
som tur va hade jag och ida godis (a)
sen hade vi håltimme elr typ lunch i 2 och en halv timme. efter det va det språkval och sen NO. på NO.n slutade vi tidigare. så dagen har faktiskt varit fett skönt. när jag kom hem stressade jag som fan nivet? åkte sen och tränade. har inte tränat på 2 veckor eftersom att min rygg har gjort ont. men ah träningen va jobbig som fan och jah har brännmärken över hela kroppen typ. fytusan vad ont det gör :(

nu har jag kramper i händerna :( tror inte jag orkar blogga mer, haahha jag vet. skittråkig blogg dag. och imr blir nog inte bättre. men ah, vi får se pusspuss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0