BUS face

har precis smörjt in ansiktet med det.
nivet det där jag fick av ida i lördags?
ah vi får se om det är bra :D
och sen ville jag bara klaga lite också
JAG HAR JÄTTE ONT I MINA BENHINNOR! elr mest högra men lite i vänstra också.
jag hade så förut också, när jag tränade jätte mkt.
jag får tydligen det när jag tränar mkt. inte för att jag har gjort det nu. elr jag tränade ju 3 gånger förra veckan. och det är mer än vad jag brukar lixom. så ja, nu har jag fått ont igen... -.-
sist var jag tvungen att ta en liten paus för att det skulle försvinna. men det vill jag inte nu! jag är skittaggad på fotboll just nu :o
och jag vill nt att mina jävla ben ska förstöra det!
jaja, får hoppas att det blir bättre snart ..
nu ska jag läsa lite NO och kolla familjen annorlunda
maten blev god föresten, och nu är jag mätttttttt
blir nog sista inlägget för idag
hörs imr igen puss/towe
köpt på åhlens tror jag? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0