godmorgon

somsagt så börjar vi ju 9 idag. så rolf hämtar mig här vid kanske 20 i.
min mamma väckte iaf mig vid 5 i 7. men jag somnade om och så väckte samuel mig vid kvart över 7. då följde jag med honom ner och åt frukost. sen gick han till bussen. då började jag göra mig iordning och jag blev klar för kanske 10 min sen. fett skönt (y)
så nu ska jag bara lägga mig i sängen, kolla på tv och så :)
och föresten så är det 2 sotare här. fett läskiga :o
blir inte alls bra på bild idag.
men ah jag har på mig en stor myströja (pappas)
och sen vanliga svarta leggins till det.
blir nog uggs elr mina vita lacoste till
den som lever får se
ha en bra dag
puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0