innan jag duschar

1. Det första du tvättar i duschen?
håret 
2. Gillar du kaffe?
usch nej!
3. Hur mår du just NU?
bra! bara lite smått förkyld
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
hah crush
5. Berätta om din senaste dröm.
det va nyss, elr asså inatt. att det var sommar och jag var på värsta badlandet. hah ne men ni fattar? med massa rutshkanor och så(a)
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
nej, lite segt kanske? 
7. Vad vill du ha just nu?
sommar, sol och varmt!
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
nej, tror jag inte haha
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
slickar, men jag biter om jag har bråttom (a)
10. Använder du smileys?
ja, fett drygt annars ju :(
11. Har du träffat någon kändis?
njea, det vet jag nt, kmr inte  ihåg haah :o
12. Gillar du keso?
yepp
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
watcha say
14. Hur många länder har du besökt?
10 kanske
15. Är dina föräldrar stränga?
nej
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
hihi ne :$
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
ah, mitt smycketräd hah
18. Brukar du hyra film?
ja, men ibland på tv;n också
19. Var kommer du vara på Lördag
det är lördag idag. och jag kmr nog vara hemma och mysa med ida bara. snöstorm ute!

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
nej 
22. Vad åt du till lunch?
jag har inte ätit lunch än :)
23. Har du lockigt hår?
typ vågit -.-
24. När grät du senast?
länge sen
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
har jag nog hah
26. Favoritårstid?
sommar för fan!
27. Vem höll du senast i handen?
var väl nån igår :)
28. Sover du med TVn på?
ts, nej(a)
29. Tycker du att du är gammal?
nej, jag är ungggg haha
30. Är du mörkrädd?
nej, eller beror väll på vart man är nånstans
31. Gillar du ditt liv just nu?

ja, gud ja! :)
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
ja, det har jag haha ;)
33. Har du bra syn?
ah, hoppas jag
34. Var är dina föräldrar just nu?
pappa är och handlar och mamma sitter där nere 
35. Vad har du på dig just nu?
trosor och sov t-shirt
36. Vad var det senaste du köpte?
en tröja på H&M
37. Hatar du mer än 3 personer?
ja, elr asså inte lixom hatar ba typ ska dödaaaaaaaaa er men ah ni fattar
38. Använder du sushipinnar?
nej äter nt sushi
40. Äger du ett vapen?
nix
41. Gillar du ditt hår?
nej :(
42. Gillar du dig själv?
hahaha, i love myself!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?

båda :)
44. Hur ofta använder du MSN?
every day, all day typ
puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0