lillån

hej bloggen!
TOWE HERE NOW, KNOW U LOVE ME
eh, ne okej.. förlåt

hahaa okej, jag vet nt fick nått ryck. men ah nu är ja iaf hemma.
skoldagen gick fort som tusan. och efter skolan åkte jag hem till ida! snuttan då som har varit sjuk hela veckan! saknat henne som fan och var ju tvungen att kolla till hur hon mådde<3
när jag kom dit kollade vi på one tree hill och top model. fikade lite också.
och dom har ju typ gjort om. jätte fint är det!
sen gick vi upp och la oss i hennes säng och började kolla lite på film.
sen vid halv 7 så skjutsade idas mormor och morfar hem mig. för dom skulle också hem.
tack för den lilla stunden idag ida, har verkliigen saknat dig/oss. hhahah skratta kan vi göra :)
men ah, nu sitter jag här i min lillasäng och kollar på tv. ska snart fixa lite med make upen hah, ne men bättra på den lite bara och sen vid halv 9 så åker jag in till lillån.

och föresten så är det ju ingen träning på behrn imr. jag gråter ju typ! VAR AS TAGGAD
JÄVLA SNÖ GÅ OCH DÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

hörs snart puss/towe

Kommentarer
Postat av: Vidarhilde

i love this page keep it up.

2011-10-12 @ 07:32:17
URL: http://vidarhilde.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0