lördagsplaner

13 februari = towes födelsedag hihi

och ah mina planer ser ut såhär: :)
först kaaaaaaaaaaaanske åka och träna.
sen hem duscha och fixa
sen kmr farmor m.fl
äta massa fika och mat med farmor och compani
sen kmr ida hit. då fixar vi oss
sen bio med ida, emma och elin!
efter bion blir det gå och sätta oss och äta&prata på nån mysig resturang.
sen åker jag, ida och elin hem hit och hyrfilm och sover!

låter bra va? :)

åhhhhhhhhhhhhhhh nu börjar det lukta mat också! jag har inte ätit nått sen frukosten imorse :o
då borde ni förstå att jag är hungrig :o
haha ska kila ner och kolla om det snart är klart
tjingtjong / towe


Kommentarer
Postat av: felicia

grattis gumman :)

hoppas du får en bra födelsedag :) <33

2010-02-12 @ 21:46:47
URL: http://gutenbergfelicia.blogg.se/
Postat av: Clara

Grattis på oss!:D puss<3

2010-02-12 @ 22:12:23
URL: http://tclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0