mkt text ingen bild

har precis ätit och nu sitter jag och kollar på OS. hah nt så intressant men ja :)
jag tänkte iaf berätta lite om dagen

började med att gå upp tidigt! min bror fyller 14 år idag! stor kille va? men ah jag började fixa mig och ta på mig sen kom mamma upp och då gick vi och sjöng för honom hah.
pappa är ju och jobbar&kommer hem på torsdag. men han ringde och va med i telefonen när samuel öppnade presenterna.
han fick godis, gitarr, massa pengar :o och sånt där smått :)
sen åt vi frukost och vid halv 8 åkte jag till elin. satt vid datron ett tag och när elin var klar gick vi till bussen. emma och ida var nt i skolan idag så det var bara elin och jag. men det va mysigt somfan.
skolan var väl okej. liiiite seg men ja, helt ok

började med SO i en timme. asså jag fattar inte hur våran lärare orkar stå och prata konstant i en timme?!??!? :o alla sommnar ju! men ah efter deet va det teknik. jag gjorde seriöst ingenting, satt på en stol typ. sen hade vi språkval. elin gick till vårdcentralen då. så jag var lite ensam. elr nej det var jag ju inte. haha jag har fakitskt andra kompisar(a)
men ah på franskan kollade vi på film och skrev sammanfattning.
sen lunch och efter no. pratade massa om provet som vi har på torsdag och så.
sen matte. den lektionen gick snabbt som tusan!
och sist elevensval. skolarbete. då pluggade jag på NO:n. blev inte så mkt gjort men.

sen hem och plugga, kolla på tv och datorn.

en typisk vardag för mig typ hahah

men ah nu har jag fått skriva av mig lite. kändes att det behövdes.
ska lägga mig i sängen nu och läsa heeeeeeeeeeeela NO.n från sidan 310-367!
elr nåra sidor ska vi nt läsa men ah det är ju rätt mkt iaf.

senare ikv är det sämsta pojkvänner ever. får se om jag orkar kolla på det, men hörs senare

puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0