nya designen

okej, jag har faktiskt märkt att den nya designen på bloggen är bra! asså ni som har blogg förstår ju vad jag menar. när man loggar in så har det ju ändrats osv.
men det är speciellt bra när man är två har jag kommit på.
för vi säger att någon kommenterar våran blogg vid 17. och sen loggar ida in på bloggen vid kvart över 17 och då ser hon att nån har kommenterat osv. men sen när jag loggar in lite senare så ser ju inte jag att nån har kommenterat. för när man har varit inne en gång så försvinner det ju.
och nu står det ju längre och istället för att varenda kommentar ska vara uppradade, så räcker det att det står vilket inlägg som är kommenterat och hur många kommentarer det är, så dt är nice!
bye/towe



Kommentarer
Postat av: hilda

Åh, jag tycker också att den är super. :D

2010-02-01 @ 18:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0