pluggning igen

nationella provet gick helt okej. bara att tiden var för kort och jag fick stress-skriva på slutat...
men ja annars så :)

skoldagen var ganska okej. lite seg men ah dog nt direkt.

imr ska jag och ida ta spruta i skolan och efter det så mår vi nog dåligt och åker hem, kollar på film och dricker te(L)
sen sover hon här och vi ska kolla på AA<3

nu ska jag plugga, men vet ni?

igår och idag i skolan har jag pluggat fett mkt.
har bara engelska och svenska kvar att göra. men ska bara skriva en mening till i svenskan typ sen är den klar. men först måste åsa läsa ut boken, men jaja det gör hon nog imr =>

nu ska jag plugga matte&engelska! see you/towe


....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0