sjukligen

ojojoj, jag mår inte alls bra! ont i huvudet, ont i halsen, ont i magen, snorig osv...

orkar inte vara sjuk längre! sugerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

men ja, gårdagen var väldigt lyckad!
jag, ida och emma åkte och bowlade vid 7. elin kunde inte komma,
klockan 9 gick vi ut och blev hämtade.
hihi jag förlorade, men jag var as duktig tkr jag iaf :) hah vet att ida och emma också tkr jag var duktig!
men ah, sen åkte jag och ida hem till henne. åt varsin baguette med massa gott på och sen gick vi upp på idas rum och spelade lite sims. och åt ur våran big mama godisskål!
efter det tog vi bort sminket och borstade tänderna och sen gick vi ut till boden och kollade på a walk to remember! det ar jätte bra och sorglig! men tillslut blev vi lite för trötta. så vi skrattade ist för att gråta... inte så bra kanske, menmen

pappa hämtade mig iaf imorse vid halv 12. när jag kom hem gick jag ut en sväng. en jäättte liten, haha elr inte jätte, men ah skitsamma
sen nu sitter jag här ii sängen och kollar på tv och ska snart plugga -.-

skola imr fyfan, dör ju!

men ah, hoppas ni mår bättre än vad jag gör iaf, puss på er / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0