svar på kommentar

Postat av: anonym
vem är det som försöker visa sina tuttar på bild hla tiden va? inte ens så snygga

svar: jag fattar inte om du menar mig eller kissie?
men om det är mig du menar så var jag nästan 100procents säker på att jag skulle få en sånhär kommentar när jag publicerade inlägget, haha men lixom vadå försöker visa tuttar på bild hela tiden? om man nu ska försöka göra det så försöker man ju inte, hah man gör det väl bara, det är inte direkt så svårt? :o
och jag vet att jag inte har världens minsta tuttar direkt och det är ju inte direkt så att jag ba; oj nu ska jag ta en bild måste ha polotröja på mig? haha men ja,
sluta kommentera anonymt, så irriterade
tack för mig puss/towe

Kommentarer
Postat av: Jonas wwwwwwwidorson

Lilla gubben.. Towes tuttar är så fasta och fina att dom helt enkelt inte går att dölja :)



puss

2010-02-28 @ 17:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0