söndag

sådärja, nu har jag duschat och allt också! pluggat lite tillochmed(y)

alla åkte hem vid kanske 6 nångång och då plockade jag iordning lite på rummet för det såg ut som ett bombnedslag, ah och sen gick jag in i duschen. åt efter det och sen har jag pluggat. nu ska jag nog göra iordning en kopp te och kolla på wallander jag också. får se för om jag börjar kolla kan jag inte sluta, och jag vet inte om jag orkar kolla på hela eller om jag behöver sova. sånt som märks! här kommer bilderna också

puss/ida

från towe;

  
 

-ram med bilder på oss i<3
-ring
-prinsesskudde
-sexigt kort med ännu mer söta bilder i

från emma;

 

-linne
-2par söta örhängen

sen idag fick jag lite saker också
pengar
skinnjacka
platt/locktång
smyckesak till armband
ansiktsmask och nagelsak
sen lite söta blommor också:) hih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0