wallander

sådär ja!
nu har jag både hunnit äta glass med banan och chokladsås och borstat tänderna (y)
känns nice (h)

hihi, jaja :)
sitter i sängen nu igen med ett glas kallt vatten. ska snart läsa lite So, haha känns som om jag skriver det hela tiden! ahah men iaf, jag har inte läst nått i boken. bara alla papper typ :) men jaja

sen kl 9 är det wallander, det ska jag såklart se. jag vet att jag är efterbliven, men jag har inte sätt många wallander filmer alls :o
men egentligen är ju det ganska bra, då har jag nånting att se fram emot på söndag kvällarna :D

men ja, wallander börjar inte förens om typ 1 och en halv timme. så jag hinner plugga och sitta vid datorn ganska länge till, hihi

hörs sen igen puss/towe


HAHAHAHAH fyfan va ful bild, men ja jag bjuder lite va

och ne, jag har inte orkat måla naglarna än. får bli nån annan dag i veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0