ajajaj

jag har jätte ont i mina fingrar, för jag knäcker dom seriöst hela tiden. och nu gör dom as ont, buhuhuhu =<
jag försöker låta bli, men asså det går verkligen inte. om nån ser mig göra det nångång, slå till mig då! :o för jag måste verkligen sluta med det nuuuuuuuuu
jaja, nu är jag iaf hemma från träningen. det var väl roligt, lite segt kanske. men vi var inte så många, kanske va därför. träningen gick iaf väldigt fort och helt plötsligt så va kl 6 och det va dax att åka hem. när jag kom hem duschade jag och nu sitter jag här i sängen och lyssnar på musik och knäcker fingrarna.
nu ska jag läsa lite bloggar och så, bloggar senare igen puss/towe :)
lite bilder sen förra vintern, haha jag och ida var ute och åkte spark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0