17.06 lördag

hellooo! har precis packat upp sen stugan och ska dammsuga lite sen ut på en promenad.
idag har jag vart barnvakt sen kinn vaknade vid halv 10 tills mamma kom hem vid runt 1 nån gång. hon har haft feber så vi har bara legat och kollat på film och myst:)

igår vaknade vi runt 12 trorja det var. åt och sen vet jag inte vad vi gjorde. grillade majkolvarna till lunch ist för igår och så kollade vi på panic room, rekomenderas! spelade lite kubb, kort och sånt och sen blev vi hämtade vid halv 10. stannade hos micke och maria på hemvägen för att hämta kinn så kom hem vid 11, borstade tänderna och gick ich la mig. så jävla trött.

och jag hittar föresten inte sladden att ladda över bilder till datorn, tror den är i stugan. så ni får massa bilder en annan dag! puss/ida


vera (L) ida
haha bilder är ju klockren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0