freeeedag

kom hem vid kvart över 4 typ. skulle slutat halv 5 men fick sluta halv 4 ist! blev hämtad av mamma kvart i och vi åkte och hämtade kinn i hovsta och sen hem. men för mig var inte dethär sista dan. jobbar måndag och tisdag också för att jobba in studiedan och midsommar. vill ju ha mina 6000=)

men ska fixa lite nu, packa bekini och fräscha lite och sen åker jag till towe. vi åker på hennes moppe vid 6 nångång till tess. ingen aningen om hur länge vi är där. ska iaf sova med vera när jag kommer hem men får se när det blir. pusssålänge/ida


Kommentarer
Postat av: Alanyvonne

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-10-24 @ 15:54:23
URL: http://alanyvonne.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0